Категории

За да го олесниме купувањето, подготвивме листа на најчесто поставувани прашања од страна на потрошувачите при изборот и нарачката на производите од онлајн продавницата IVET.MK.

  • Дали треба да се регистрирам за да нарачам?
    Не, не е задолжително да се регистрирате. Во случај да одлучите да го сторите, ќе можете да купувате поудобно, ќе можете да го следите статусот на вашите нарачки, како и да добивате информации за нашите најнови понуди и промоции.
  • Како можам да нарачам?
    Можете да нарачате преку нашата веб-страница, по телефон или преку е-пошта.
  • Кои информации ми се потребни за да направам нарачка преку телефон?
    За да нарачате без регистрација Ви се потребни: име и презиме, точна адреса за достава, телефон за контакт и е-пошта. Се разбира, не заборавајте да ги споменете името и големината на производот што сте го избрале.
  • Колку време трае испораката?
    Стандардно време за испорака е до 10 работни дена за производите означени со симболот "24 часа" на сликата, а при нарачката на производот мора да внимавате дали конкретно избраната големина е со ознака „24H“.Останатите производи имаат рок на испорака помеѓу 7 и 30 дена, бидејќи повеќето од нив се нарачуваат од производителите по индивидуално барање на купувачот. За погодност на клиентите, создадени се категориите ЛИКВИДАЦИЈА и ТОТАЛНА РАСПРОДАЖБА за производи кои можат веднаш да се испорачаат. Нема да бараме од Вас да ја потврдите нарачката. Кога ќе нарачате и се достапни само дел од производите, ќе Ви ги испратиме со пропорционално пресметан надоместок за испорака и готовина при достава според вредноста на артиклите. Со делумна реализација на нарачката не се менува вкупната вредност на транспортните трошоци. Доколку не сакате вашата нарачка да се извршува во неколку фази, контактирајте со нас на телефоните наведени на страницата или пред да ја финализирате нарачката, додајте коментар во полето „Специјални инструкции“. Секоја пратка има рок на враќање од 15 календарски дена од датумот на прием. Ќе добиете информација дека нарачката е испратена на е-поштата што ја оставивте. Кога правите нарачка и немате наведено производи на неа, нарачката се прифаќа, за што Ве известуваме само преку е-пошта, без телефонски повик.
  • Со која курирска служба се врши испораката?
    Онлајн продавницата IVET.MK ги користи курирските услуги на фирмата "Еко Логистик".
  • Колку треба да платам за испораката?
    Цената на испорака е фиксна и изнесува 240 денари. Откако ќе ја пополните вашата адреса на страницата за финализирање на нарачката, трошокот за испорака се пресметува автоматски и можете да го видите.
  • Дали имате продавница каде што можам да ги погледнам и пробам вашите производи?
    Не, IVET.MK е продавница која ги нуди своите производи само онлајн. Можете да купувате онлајн или телефонски.
  • Дали можам лично да го купам производот од продавницата на IVET.MK?
    Не, не е возможно, бидејќи залихите се одделно од административниот оддел. Во моментов IVET.MK работи само со курирски служби.
  • Дали испраќате производи надвор од државата?
    Можна е достава до која било точка во Европа, но цената на услугата ќе биде според тарифата на соодветната курирска компанија за избраната држава.
  • Како правилo да ги определам големините?
    На секоја страница со производи ќе најдете линк до референтна табела со димензии за конкретниот вид на артикли. Пред да изберете големина, многу е важно да ги измерите вашите индивидуални мерки, земајќи ја предвид висината. Обрнете посебно внимание на комплетите долна облека (градник, бикини). Во повеќето случаи, можете да ја изберете големината на долниот дел како водич. Во полето „Специјални инструкции“ на страницата за финализирање на нарачката (каде што ја пополнувате вашата адреса) можете да ги запишете вашите дополнителни белешки за нарачката. Доколку имате прашања и Ви треба совет, Ве молиме не двоумете се да нѐ контактирате на следните телефонски броеви: 075-374-691 или 075-378-195.
  • Дали можам да вратам купен производ?
    Доколку не сте задоволни од купениот производ, можете да го вратите во рок од 15 дена, а единствениот услов е производите да не се оштетени и да немаат несакани мириси. За повеќе информации, прочитајте ги условите за Враќање и замена.
  • Дали можам да вратам /заменам костим за капење, долна облека, ноќница или чорапи?
    Сите чорапи, хеланки, долна облека (бикини,градници,корсети,боксерки, топ-боди),костими за капење, ноќници, маски, накит, козметика и штитници за чевли не се предмет на враќање и замена! Овие производи се неповратни.
  • Што е потребно за да направам рекламација?
    Ве молиме, контактирајте нѐ на тел. 075-374-691 или 075-378-195 или пишете ни на е-пошта: [email protected]
  • Што е потребно за замена / враќање на производ?
    Потребно е да го преземете формуларот за замена, поставен на страницата Враќање и замена. Пополнетиот формулар заедно со производот мора да се вратат по курир во рок од 15 дена од приемот на пратката на следната адреса: IVET.MK, бул,Србија бр.1, 1000 Скопје, Северна Македонија
  • Кој ги плаќа курирските трошоци за рекламација или замена на купен производ?
    Трошоците за вратена пратка до онлајн продавницата IVET.МК се на товар на клиентот, освен во случаи кога клиентот има основа за рекламација.
  • Како се врши рефундација?
    Рефундација на средствата се врши само со банкарски трансфер.
  • Дали е можно бојата на производот да се разликува од онаа на слика?
    Сликите на производите најдобро ги претставуваат нивните бои. IVET.МК не е одговорена за неточната репродукција на бои поради индивидуални поставки и технички параметри на компјутерските системи што се користат за пристап до продавницата. Дивергенција во рамките на 1-2 нијанси на боја е дозволена поради различните произведени серии.
  • Од каде потекнуваат производите што се нудат во онлајн продавницата IVET.МК?
    Повеќето производи што се нудат на страницата се произведени во Европа од избрани материјали во согласност со актуелните модни трендови.
  • Дали можам да направам промени во мојата нарачка?
    Откако ќе го поднесете Вашето барање, тоа автоматски се прифаќа. Затоа не се пожелни промени. Ако промените се неопходни, не заборавајте да нѐ контактирате најдоцна 3 часа по испраќањето на барањето.
  • Дали можам да ја откажам нарачка?
    Во случај кога мора да ја откажете нарачката поради разумни причини, Ве молиме, користете ја поставената контакт форма за оваа намена („Информации за нарачка“ на страницата Контакти). Претставник на IVET.МК ќе Ве контактира по добивањето на пополнетиот формулар. Ве молиме, не нарачувајте производи што не сакате да ги купите!!!
  • Дали можам да купам различни големини на горен и долен дел костим за капење?
    Онлајн продавницата IVET.МК не нуди опција за размена на броевите на двете половини од нивните костими за капење. Ако имате нестандардни мерки, Ве молиме, изберете костим за капење со прилагодлив горен или долен дел!
  • Дали има доверливост на информациите при регистрање??
    Сите податоци при регистрација на страницата се обработуваат во согласност со Законот за заштита на личните податоци и Регулативата (ЕУ) 2016/679 на Европскиот парламент и на Советот од 27 април 2016 година за заштита на физички лица во врска со обработката на личните податоци и нивното слободното движење (GDPR).
  • Како можам побрзо да го најдам производот што го барам?
    За Ваше олеснување, создадовме внатрешен пребарувач и филтри, со кои можете удобно и лесно да го најдете производот што го барате според однапред поставени критериуми (боја или големина). Пребарувањето е лесно. Сè што треба да направите е да напишете во празното поле под опцијата „Пребарување“ - име, категорија, производ и други клучни зборови, а потоа притиснете го копчето Enter или означеното копче. Филтрите за производите ќе ги најдете на секоја страница, на левата страна над списокот со производи, откако ќе кликнете на копчето „Филтрирај според".
  • Како да го применам купонот за попуст?
    Откако ќе кликнете на копчето КУПИ за производ, на страницата "Кошничка" (ivet.mk/cart.html), ќе најдете поле за избор "Примени купон". Внесете го вашиот код и кликнете копчето „ДОДАЈ КУПОН“.
  • Кој е условот за користење на купон за попуст при претплатата на билтен?
    Единствениот услов за користење на купон за попуст е вашата нарачка да вреди најмалку 3.200 денари.
  • Зошто да ја изберете онлајн продавницата IVET.MK?
    IVET.МК е страница за модерни онлајн купувања. Целта на продавницата е да обезбеди постојано ажурирана и широка гама на производи кои се во согласност со модните трендови. Се трудиме да го задоволиме секој вкус и секоја желба, од идеи за нестандардни подароци, различни видови додатоци, заводлива и секси долна облека, до најексклузивните модели и беспрекорните кроеви. И сето тоа, се разбира, со совршен квалитет по најдобра цена.

Врати се Горе