Формулар за враќање, рекламација и замена, преземете овде >>
Доколку имате проблем со печатењето на формуларот, Ве молиме напишете го вашето побарување на еден од документите, добиени заедно со нарачката. Доколку сакате рефундирање, наведете банкарска сметка со името на носителот, а ако сакате замена за ист производ - напишете го името, бојата и големината. Обработка на вратените нарачки започнува од денот на приемот од наша страна. Веднаш по обработката, ќе добиете информации по е-пошта. Нарачките кои се примени во петок се обработуваат во првиот работен ден. Неправилно испратените нарачки (без документи и опис на побарувањата на клиентите) се обработуваат со закаснување.
Замена за друга големина
Во случај кога сака да ги замени нарачаните и примени производи, клиентот има можност да ги замени само со истите модели и различни големини во рок од 15 дена од приемот. Вратените производи мора да бидат со етикети, во добра комерцијална состојба, да не се носени, перени, пеглани, искинати, да се чисти, без мириси (како креми, парфеми или чад од цигари). Кон пратката мора да биде приложено следното: Формулар за прием и враќање на производите, рекламација и замена. Во случај на враќање и замена на нарачката, курирските услуги се на товар на клиентот.
ВЕ МОЛИМЕ, НЕ ПРАВЕТЕ НОВА НАРАЧКА ПРЕКУ САЈТОТ!
Сите прашања поврзани со замената и вредностите на производите може да се разјаснат на е-пошта или на 075-374-691 или 075-378-195.
Ако гореспоменатите услови не се исполнети, замената нема да биде извршена!
Враќање на нарачката
Клиентите на онлајн продавницата IVET.MK можат да ги вратат купените производи во 15-дневен рок од датумот на приемот. Вратените производи мора да бидат во одличен комерцијален вид , некористени (да не се носени, перени, пеглани, искинати), чисти, без мирис (како креми, парфеми или чад од цигари) и со етикети. Кон пратката мора да бидат приложени: Формулар за враќање, рекламација и замена.Вредноста на вратените производи се рефундира во согласност со одредбите на член.54 од ЗЗП, Ве молиме, оставете точна трансакциска сметка за побрза услуга.
Рекламација
Рекламации може да се поднесуваат во случај на: констатирани производни дефекти, испратени погрешни производи, различни од нарачаните. Рекламација за производите оштетени за време на транспортот се разгледуваат само врз основа на извештај за рекалмација подготвен во присуство на курир. Во таков случај на рекламација, Продавачот ги прифаќа трошоците за курирските услуги, а веднаш потоа Вие треба да го контактирате нашиот оператор за да го одредите начинот на враќање. Рекламациите се прифаќаат во согласност со чл.22 од ЗЗП.
- Враќање на лице место, лично од клиентите, на наведената адреса не се прифаќаат. Ние прифаќаме само пратки испратени по курир.
- Сите чорапи, хеланки, долна облека (бикини, градници, корсети, боксерки, топ-боди), костими за капење, ноќници, маски, козметика, накит и штитници за чевли не се предмет на враќање и замена! Платената сума за овие производи не се враќа.
- Откако ќе ја прифатиме вратената пратка, ќе добиете информативна е-пошта дека сме ја примиле пратката и ќе го вратиме вкупниот износ доколку оставите точна трансакциска сметка во рок од 15 дена на начин опишан во член 54 од ЗЗП.
- Пратките со вратените производи, кои биле оштетени при транспортот поради несоодветно пакување, ќе му бидат вратени на купувачот на негов трошок. Внимателно спакувајте ги пратките за да обезбедите зачувување на производите за време на транспортот.
Сите вратени стоки на IVET.MK мора да бидат заштитени од оштетување за време на транспортот и испратени до:
IVET.MK
Бул.Србија бр.1, гр.Скопје 1000, Северна Македонија